Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór? - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór?

Abstrakt

Artykuł przedstawia możliwe i najczęstsze zachowania strategiczne firm sektora MSP na rynkach międzynarodowych. Wyjaśniono pojęcie internacjonalizacji, jej strategii i instrumentów. Przedstawiono dwa studia przypadków internacjonalizacji firm sektora MSP w oparciu o model internacjonalizacji N. Daszkiewicz.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa strony 51 - 64
Język:
polski
Rok wydania:
2006
Opis bibliograficzny:
Daszkiewicz N., Nogalski B.: Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór?// Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Jerzego Rokity i Wiesława Grudzewskiego ; Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im Wojciecha Korfantego. Katowice: GWSH, 2006, s.51-64
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 122 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi