Abstrakt
Artykuł przedstawia możliwe i najczęstsze zachowania strategiczne firm sektora MSP na rynkach międzynarodowych. Wyjaśniono pojęcie internacjonalizacji, jej strategii i instrumentów. Przedstawiono dwa studia przypadków internacjonalizacji firm sektora MSP w oparciu o model internacjonalizacji N. Daszkiewicz.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa strony 51 - 64
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N., Nogalski B.: Internacjonalizacja polskich małych i średnich przedsiębiorstw- przymus czy swobodny wybór?// Strategie korporacji działających w skali ponadnarodowej : praca zbiorowa/ ed. pod redakcją Jerzego Rokity i Wiesława Grudzewskiego ; Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im Wojciecha Korfantego. Katowice: GWSH, 2006, s.51-64
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 122 razy