Abstract
W artykule podjęto tematykę obrazów graficznych pod kątem ich przydatności do uczenia się. Na przykładzie ewaluacji podręczników służących do nauki odwzorowania przestrzeni trójwymiarowej - geometrii wykreślnej, omówiono niektóre przyczyny trudności w uczeniu się przy korzystaniu z obszernego materiału graficznego. W analizach własnych przedstawiono koncepcję ewaluacji podręczników na bazie teorii komunikacji psycho-lingwistycznej. Wnioski płynące z analiz funkcji metajęzykowej mogą zainteresować twórców i użytkowników graficznych materiałów dydaktycznych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Uczenie się i egzamin w oczach uczniów strony 0 - 214
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Kotarska-Lewandowska B.: Komunikat graficzny w uczeniu się// Uczenie się i egzamin w oczach uczniów/ ed. pod red. B. Niemierki, M.K. Szmigiel Kraków: GRUPA TOMMAMI, 2007, s.0-214
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 94 times