Abstract
W pracy zaprezentowano koncepcję marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej, na przykładzie Politechniki Gdańskiej. Omówiono środowisko marketingowe biura transferu technologii, potrzeby głównych klientów biura, misję i cele biura, koncepcję instrumentów marketingowych biura oraz rekomendacje do tworzaenia i rozwoju biura.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Koszałka J., Wilkowski P.: Koncepcja marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej.// . -., (2004),
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 57 times
Recommended for you
System transferu i komercjalizacji wiedzy w polsce - siły motoryczne i bariery
- R. Barski,
- A. Bartosik,
- S. Byczko
- + 11 authors
2010