Koncepcja marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Koncepcja marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej.

Abstrakt

W pracy zaprezentowano koncepcję marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej, na przykładzie Politechniki Gdańskiej. Omówiono środowisko marketingowe biura transferu technologii, potrzeby głównych klientów biura, misję i cele biura, koncepcję instrumentów marketingowych biura oraz rekomendacje do tworzaenia i rozwoju biura.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Koszałka J., Wilkowski P.: Koncepcja marketingu biura transferu technologii uczelni technicznej.// . -., (2004),
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 58 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi