Abstrakt
W rozdziale podjęto problem doskonalenia wykorzystania dorobku współczesnego marketingu w przygotowaniu i oferowaniu nowych technologii, oparte na doświadczeniach Politechniki Gdańskiej (PG). Omówiono pojęcia, cechy, korzyści i uwarunkowania współczesnego marketingu, jak też istoty nowych technologii i sposobów transferu z jednostek naukowo-badawczych do gospodarki. Przedstawiono dotychczasowe doświadczenia transferu i komercjalizacji nowych technologii z Politechniki Gdańskiej do gospodarki oraz ocenę wykorzystania marketingu w tych działaniach. Sformułowane wnioski posłużyły za podstawę do określenia propozycji usprawnień marketingu nowych technologii w transferze z PG do gospodarki oraz omówienia uwarunkowań usprawnienia marketingu nowych technologii w Uczelni. Całość zakończono podsumowaniem i sformułowaniem wniosków końcowych.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/05096669.1077683
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Transactions on Aerospace Research
wydanie 225,
strony 69 - 83,
ISSN: - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J., Kuźniewski D.: Koncepcja doskonalenia marketingu nowych technologii w Politechnice Gdańskiej// Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych.Prace Instytutu Lotnictwa. -., iss. 225 (2012), s.69-83
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.5604/05096669.1077683
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 120 razy