Abstract
Zapotrzebowanie na połączenie rozwijającego się Morskiego Portu Gdynia z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta. Utworzenie tak zwanych „długich pociągów”. Wpływ katastrof kolejowych na warunki gruntowe i środowisko. Potrzeba modernizacji linii kolejowych. Kolejowa Obwodnica Trójmiasta jako alternatywa dla przejazdu pociągów przez obszar Aglomeracji Trójmiejskiej.
Authors (5)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 27 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- Copyright (2020 Inżynieria Morska i Geotechnika [Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska])
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
pages 266 - 286,
ISSN: 0867-4299 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2020
- Bibliographic description:
- Dembicki E., Mieloszyk E., Grulkowski S., Milewska A., Szwaczkiewicz K.: Koncepcja połączenia kolejowego Morskiego Portu Gdynia S.A. z Kolejową Obwodnicą Trójmiasta// Inżynieria Morska i Geotechnika -,iss. 6 (2020), s.266-286
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 225 times