Abstract
Artykuł porusza problematykę zwiazaną z wykorzystaniem podręczników multimedialnych (e-podreczników) w kształceniu hybrydowym w kontekscie nauczania-uczenia się geometrii wykreślnej na Wydziale Architektury Politechniki Gdanskiej. Pod pojeciem podrecznika multimedialnego autorka rozumie aplikacje stworzone przy użyciu jednej z wielu technologii internetowej lub multimedialnej ((PHP, Ajax, CSS, Flash, Java 2, xHTML) przyjmującej interakcyjne reakcje użytkownika.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009 strony 87 - 91
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Helenowska-Peschke M.: Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim// Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009/ ed. red. J. Morbitzer. - Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych Uniwersytet Pedagagiczny. Kraków: Kat. Tech. i Med. Edu. Uniw. Pedagog., 2009, s.87-91
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 101 times
Recommended for you
Chapter 8. New composite materials for electrochemical capacitors
- M. Wilamowska-Zawłocka,
- A. Lisowska-Oleksiak,
- K. Szybowska
- + 1 authors
2008