Abstrakt
Artykuł porusza problematykę zwiazaną z wykorzystaniem podręczników multimedialnych (e-podreczników) w kształceniu hybrydowym w kontekscie nauczania-uczenia się geometrii wykreślnej na Wydziale Architektury Politechniki Gdanskiej. Pod pojeciem podrecznika multimedialnego autorka rozumie aplikacje stworzone przy użyciu jednej z wielu technologii internetowej lub multimedialnej ((PHP, Ajax, CSS, Flash, Java 2, xHTML) przyjmującej interakcyjne reakcje użytkownika.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009 strony 87 - 91
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Helenowska-Peschke M.: Kształcenie hybrydowe - wykorzystanie e-podręczników w dydaktyce na poziomie akademickim// Komputer w edukacji: 19. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: KTME, Kraków, 25-26 września 2009/ ed. red. J. Morbitzer. - Katedra Technologii i Mediów Edukacyjnych Uniwersytet Pedagagiczny. Kraków: Kat. Tech. i Med. Edu. Uniw. Pedagog., 2009, s.87-91
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Chapter 8. New composite materials for electrochemical capacitors
- M. Wilamowska-Zawłocka,
- A. Lisowska-Oleksiak,
- K. Szybowska
- + 1 autorów
2008