Kultura marketingowa przedsiębiorstw turystycznych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Kultura marketingowa przedsiębiorstw turystycznych

Abstract

W przedsiębiorstwach turystycznych występują cztery typy organizacji kulturowych: - ideologia autokratyczna; - ideologia biurokratyczna; - ideologia innowacyjna; - ideologia społeczna. Postęp w sektorze turystyki zależy od kultury organizacyjnej z której wynika pierwszoplanowa rola klientów (wewnętrznych i zewnętrznych).

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Problemy Turystyki i Hotelarstwa pages 27 - 31,
ISSN: 1642-1329
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Daszkowska M., Leja K.: Kultura marketingowa przedsiębiorstw turystycznych// Problemy Turystyki i Hotelarstwa. -., nr. 1(5) (2003), s.27-31
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 129 times

Recommended for you

Meta Tags