Abstract
Autor w tynm rozdziale podręcznika prezentuje rolę organizacji niedochodowych (publicznych i pozarządowych) omawiając klasyfikacje i źródła finansowania tych organizacji, ich otoczenie, determinaty marketingu oraz elementy marketingu relacji. Przedstawia też wolontariuszy jako szczególny zasób organizacji niedochodowych oraz przyszłość tych organizacji.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing : ujęcie systemowe / pod red. Marianny Daszkowskiej. - Gdańsk : Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005. - S. 237-253 : 7 rys. - ISBN 83-7348-140-0
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Leja K.: Marketing w organizacjach niedochodowych// Marketing : ujęcie systemowe / pod red. Marianny Daszkowskiej. - Gdańsk : Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005. - S. 237-253 : 7 rys. - ISBN 83-7348-140-0/ : , 2005,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 124 times