Abstrakt
Autor w tynm rozdziale podręcznika prezentuje rolę organizacji niedochodowych (publicznych i pozarządowych) omawiając klasyfikacje i źródła finansowania tych organizacji, ich otoczenie, determinaty marketingu oraz elementy marketingu relacji. Przedstawia też wolontariuszy jako szczególny zasób organizacji niedochodowych oraz przyszłość tych organizacji.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing : ujęcie systemowe / pod red. Marianny Daszkowskiej. - Gdańsk : Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005. - S. 237-253 : 7 rys. - ISBN 83-7348-140-0
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Leja K.: Marketing w organizacjach niedochodowych// Marketing : ujęcie systemowe / pod red. Marianny Daszkowskiej. - Gdańsk : Wydaw. Politechniki Gdańskiej, 2005. - S. 237-253 : 7 rys. - ISBN 83-7348-140-0/ : , 2005,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 125 razy