Marketing relacji : Geneza relationship marketing i jego cele - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Marketing relacji : Geneza relationship marketing i jego cele

Abstrakt

Rozdział piąty opracowania dotyczy marketingu relacji. W pierwszym podrozdziale tego rozdziału prezentowana jest geneza relationship marketing. Interpretowane jest, w oparciu o definicje L. Berry'ego, A. Payne'a oraz M. Rydla i S. Ronkowskiego, pojęcie marketingu relacji. Dokonywana jest także prezentacja celów jakie stawiane są przed omawianą koncepcją. Cele te są charakteryzowane w oparciu o model sześciu rynków, model Gummessona, schemat procesu kształtowania lojalnego klienta oraz drabinę lojalności klienta.W drugim podrozdziale prezentowane są specyficzne cechy marketingu relacji. Ukazywane są one poprzez porównanie marketingu relacji z marketingiem transakcji. Wykazywana jest także specyfika wymiany między klientem a przedsiębiorcą w ramach omawianej koncepcji marketingu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Marketing relacji : Geneza relationship marketing i jego cele // / : , 2005,
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 374 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi