Marketing terytorialny a social media marketing na serwisie Twitter - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing terytorialny a social media marketing na serwisie Twitter

Abstract

Obszary terytorialne, podobnie jak inne podmioty gospodarcze, walczą o miejsce na rynku. Poprzez promocję dążą do osiągnięcie uprzywilejowanych miejsc w świadomości interesariuszy, będących dla danego regionu inwestorami, bądź turystami, którzy chcą miło spędzić czas na wakacjach. Miasta kreują swój wizerunek i dbają o niego, budując więzi emocjonalne i lojalność wobec swoich klientów. W tym celu wykorzystane są różne rodzaje instrumentów marketingowych. W celu przeanalizowania rzeczywistego wpływu promocji internetowej z wykorzystaniem portali społecznościowych na sukces marketingowy jednostek terytorialnych, przeprowadzono badania na przykładzie miasta Lublin. Miały one wykazać skuteczność rebrandingu marki Miasto Lublin na Twitterze - najpopularniejszym microblogu w Internecie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie Przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce strony 20 - 29
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Schivinski B., Ślosarski R.: Marketing terytorialny a social media marketing na serwisie Twitter// Zarządzanie Przedsiębiorstwem we współczesnej gospodarce/ ed. T. Bernat Szczecin : PPH ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp.J., 2013, s.20-29
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 186 times

Recommended for you

Meta Tags