Marketing terytorialny - podstawowe założenia - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Marketing terytorialny - podstawowe założenia

Abstract

Artykuł podejmuje próbę przełożenia pojęcia marketingu na sferę odnoszącą się do działalności publicznej na zdelimitowanym obszarze. Przedstawia charakterystykę, przesłanki wpływające na powstanie oraz przyczyny wydzielenia marketingu terytorialnego. Prezentuje różne ujęcia definicyjne oraz cechy charakterystyczne jednostek przestrzennych modyfikujące jego interpretację. Pokrótce charakteryzuje terytorialny marketing-mix.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Międzynarodowe uwarunkowania konkurencyjności regionu strony 675 - 686
Language:
Polish
Publication year:
2004
Bibliographic description:
Sekuła A.: Marketing terytorialny - podstawowe założenia// Międzynarodowe uwarunkowania konkurencyjności regionu/ ed. W. Kosiedowski Włocławek: LEGA Ofic. Wydaw. Włoc. Tow. Nauk., 2004, s.675-686
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 135 times

Recommended for you

Meta Tags