Metoda określania maksymalnej prędkości jazdy na łukach, dostosowana do specyfiki tras tramwajowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Metoda określania maksymalnej prędkości jazdy na łukach, dostosowana do specyfiki tras tramwajowych

Abstract

W artykule określono potrzebę obliczenia prędkości z jaką maksymalnie można poruszać się pojazdem tramwajowym na wybranych odcinkach trasy. Określono jakie wartości są niezbędne do wykonania obliczeń trakcyjnych. Dostosowano metodę do dostępnych danych, pochodzących z Mobilnych Pomiarów Satelitarnych. Porównano wyniki z algorytmami przeznaczonymi dla zastosowań kolejowych. Przeprowadzone analizy wykazały, że przy zastosowaniu proponowanego algorytmu, możliwe jest bardziej precyzyjne niż w przypadku algorytmów kolejowych, określanie prędkości maksymalnych w układach geometrycznych z krótkimi krzywymi przejściowymi.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 59 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Problemy Kolejnictwa edition 167, pages 87 - 95,
ISSN: 0552-2145
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Szmagliński J.: Metoda określania maksymalnej prędkości jazdy na łukach, dostosowana do specyfiki tras tramwajowych// Problemy Kolejnictwa. -., iss. 167 (2015), s.87-95
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags