Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie

Abstract

Rozwój form realizacji biznesu umożliwił zbadanie nowych obiektów związanych z generowaniem wartości dla klienta i przedsiębiorstwa. W pracy scharakteryzowano logiki tworzenia wartości będące podstawą modeli łańcucha wartości, sklepu wartości, sieci wartości oraz chmury wartości. Zaproponowano także wprowadzenie nowego składnika do struktury tych modeli w postaci węzła wartości.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny pages 91 - 98,
ISSN: 0438-5403
Language:
Polish
Publication year:
2017
Bibliographic description:
Falencikowski T.: Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie// Handel Wewnętrzny. -., iss. 3(368) (2017), s.91-98
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 126 times

Recommended for you

Meta Tags