Abstract
Rozwój form realizacji biznesu umożliwił zbadanie nowych obiektów związanych z generowaniem wartości dla klienta i przedsiębiorstwa. W pracy scharakteryzowano logiki tworzenia wartości będące podstawą modeli łańcucha wartości, sklepu wartości, sieci wartości oraz chmury wartości. Zaproponowano także wprowadzenie nowego składnika do struktury tych modeli w postaci węzła wartości.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Handel Wewnętrzny
pages 91 - 98,
ISSN: 0438-5403 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2017
- Bibliographic description:
- Falencikowski T.: Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie// Handel Wewnętrzny. -., iss. 3(368) (2017), s.91-98
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 126 times