Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa

Abstract

Pomimo wielu lat badań nad czynnikami wpływającymi na wzrost MSP, do chwili obecnej nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi dlaczego niektóre przedsiębiorstwa wzrastają, a inne nie. Za ten brak odpowiedzi, należy winić przede wszystkim zbyt duże możliwości w wyborze metodyki badawczej, co prowadzi do uzyskiwania różnych wyników badań przez różnych badaczy. Dotyczy to zarówno definiowania i mierzenia wzrostu, jak i wykorzystywanych narzędzi i technik badawczych. Najpełniejszą metodą wydaje się być badania panelowe, i takie właśnie badania są podstawą do zweryfikowania hipotez o zależności pomiędzy motywacjami przedsiębiorczymi oraz celami przedsiębiorców, a zmianami zatrudnienia w przedsiębiorstwach. Badania te zostały przeprowadzone w województwie pomorskim w latach 2006-2012. Obie hipotezy zostały potwierdzone, chociaż z pewnymi zastrzeżeniami.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK no. 3, pages 999 - 1008,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Wasilczuk J.: Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa// MARKETING I RYNEK. -Vol. 3., (2016), s.999-1008
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 120 times

Recommended for you

Meta Tags