Abstrakt
Pomimo wielu lat badań nad czynnikami wpływającymi na wzrost MSP, do chwili obecnej nie uzyskano jednoznacznej odpowiedzi dlaczego niektóre przedsiębiorstwa wzrastają, a inne nie. Za ten brak odpowiedzi, należy winić przede wszystkim zbyt duże możliwości w wyborze metodyki badawczej, co prowadzi do uzyskiwania różnych wyników badań przez różnych badaczy. Dotyczy to zarówno definiowania i mierzenia wzrostu, jak i wykorzystywanych narzędzi i technik badawczych. Najpełniejszą metodą wydaje się być badania panelowe, i takie właśnie badania są podstawą do zweryfikowania hipotez o zależności pomiędzy motywacjami przedsiębiorczymi oraz celami przedsiębiorców, a zmianami zatrudnienia w przedsiębiorstwach. Badania te zostały przeprowadzone w województwie pomorskim w latach 2006-2012. Obie hipotezy zostały potwierdzone, chociaż z pewnymi zastrzeżeniami.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
nr 3,
strony 999 - 1008,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2016
- Opis bibliograficzny:
- Wasilczuk J.: Motywacje czy plany – czynniki wpływające na długookresowy wzrost przedsiębiorstwa// MARKETING I RYNEK. -Vol. 3., (2016), s.999-1008
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 120 razy