Nadzieja na sukces jako atrybut przedsiębiorcy - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nadzieja na sukces jako atrybut przedsiębiorcy

Abstract

Artykuł dotyczy nadziei na sukces rozumianej jako konstrukt poznawczy, który jest źródłem motywacji do działania i przezwyciężania napotykanych przeszkód dzięki przekonaniu o silnej woli oraz możliwości wykorzystania własnych kompetencji. Analiza wpływu nadziei na sukces na sposób percepcji i działania człowieka pozwoliła postawić tezę o znaczeniu, jakie odgrywa ona przy podejmowaniu decyzji i działań przedsiębiorczych. Założenie to zostało potwierdzone poprzez konfrontację istoty nadziei na sukces i cech przedsiębiorczych oraz w oparciu o opinie przedsiębiorców, których wypowiedzi zna-lazły się w trzech raportach przygotowanych przez Komisję Europejską z okazji Tygodni Przedsiębiorczości w latach 2009, 2010 i 2011.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zarządzanie i Finanse no. 11, pages 129 - 138,
ISSN: 2084-5189
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Krawczyk-Bryłka B.: Nadzieja na sukces jako atrybut przedsiębiorcy// Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. -Vol. 11., nr. 4 cz. 1 (2013), s.129-138
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 102 times

Recommended for you

Meta Tags