NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG - Publication - Bridge of Knowledge

Search

NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG

Abstract

Od momentu pojawienia się koncepcji marketingu usług przechodzi ona nieustającą ewolucję. Pojawiające się nowe trendy (m.in. Service-Dominant Logic, Service Logic, New Service Marketing) i obszary badań marketingu usług (np. Transformative Service Research) skłaniają do dokonywania podsumowań pewnego etapu rozwoju i stawiania pytań, w którym kierunku powinny podążać badania marketingu usług w przyszłości. Celem artykułu jest przedstawienie obecnych trendów w marketingu usług, a także wskazanie przyszłych priorytetowych kierunków badań w tym obszarze. Artykuł ma charakter koncepcyjny i oparty jest o analizę najnowszej literatury przedmiotu.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny no. 374, pages 118 - 126,
ISSN: 0438-5403
Language:
Polish
Publication year:
2018
Bibliographic description:
Drapińska A.: NOWE TRENDY I KIERUNKI BADAŃ W MARKETINGU USŁUG// Handel Wewnętrzny. -Vol. 374., iss. 3 (2018), s.118-126
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 252 times

Recommended for you

Meta Tags