Abstract
W artykule przedstawiono przebieg i wyniki badań przeprowadzonych w latach 2005-2007 wśród polskich użytkowników Internetu. Efektem tych badań jest model obrazujący wpływ takich czynników, jak użyteczność (w sensie informatycznym), jakość zawartości informacyjnej serwisu WWW oraz czynniki kulturowe na wiarygodność handlowego serwisu internetowego postrzeganą subiektywnie przez klienta detalicznego. Autorzy starali się również wykazać istnienie bezpośredniego związku pomiędzy wyżej wymienionymi czynnikami a wiarygodnością serwisu handlowego i w konsekwencji chęcią dokonania zakupu przez klienta.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie
pages 17 - 37,
ISSN: 0239-9415 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Garnik I., Basińska B.: Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych// Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie. -., nr. nr 50 (2008), s.17-37
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 98 times