Ocena przedsiębiorstw ze względu na wyniki wdrażania nowych produktów metodą porządkowania liniowego
Abstract
W artykule zaprezentowano zastosowanie metody porządkowania liniowego do oceny przedsiębiorstw pod kątem wyników uzyskanych przy wdrażaniu nowych produktów. Taką oceną objęto dwudziestu dwóch producentów sprzętu gospodarstwa domowego, gdzie syntetyczny miernik rozwoju utworzono na podstawie metod wzorcowych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Efektywnośc marketingu strony 23 - 28
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Ocena przedsiębiorstw ze względu na wyniki wdrażania nowych produktów metodą porządkowania liniowego// Efektywnośc marketingu/ ed. pod red. nauk. Elżbiety Kapsy. Gdańsk: Kated. Marketingu. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2006, s.23-28
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 79 times
Recommended for you
Synthesis of conjugates of MDP and nor-MDP linked to tuftsin derivatives as potential immunomodulators
- K. Dzierzbicka,
- A. Wardowska,
- M. Kukowska-Kaszuba
- + 1 authors
2008