Ocena Studium Podyplomowego z perspektywy roku. W: Informatyczne przygoto-wanie nauczucieli. Kształcenie zdalne, uwarunkowania, bariery, prognozy. Red. J. Migdałek, B. Kędzierska. Kraków: Rabid**2003 s. 473-479, 4 rys.
Abstract
W referacie przedstawiono problematykę kształcenia nauczycieli w zakresieinformatyki i technologii informacyjnej na studiach podyplomowych. Omówionowyniki ankiety przeprowadzonej wśród absolwentów Studium Podyplomowego ''Zin-tegrowana Edukacja Informatyczna w Szkole Podstawowej i Gimnazjum: realizo-wanego w latach 2000/2001 w ramach III edycji grantów MEN, której celem byłozebranie opinii na temat zawartości merytorycznej oraz przydatności w prak-tyce szkolnej wiedzy i umiejętności nabytych na Studium. Ponadto zebranoopinie na temat preferencji dotyczących trybu nauczania na Studium - zdalne-go lub stacjonarnego.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział w książce - monografii autorskiej /podręczniku o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 96 times