Abstract
Jednym ze sposobów efektywnego nauczania polityki pieniężnej na studiach wyższych jest wykorzystanie studium przypadku. W artykule zaproponowano kilka przykładowych, możliwych do realizacji na ćwiczeniach, zadań opartych na tej metodzie. Te ćwiczenia nastawione są na pracę zespołową. Uczą samodzielnego wyciągania wniosków oraz obrazują związki przyczynowo-skutkowe niezbędne do pełnego zrozumienia materiału. Dodatkowo nabyte przez uczniów umiejętności stanowią przyczynek do lepszego zrozumienia źródeł i dokumentów o podłożu analitycznym (w szerokim rozumieniu: dokumentów zawierających analizy modelowane, ale również dane, schematy, wykresy, komentarze) na dalszym etapie nauki oraz szybszego rozwoju kompetencji zawodowych
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA
no. 3,
edition 5,
pages 82 - 103,
ISSN: 2300-5254 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Tura K., Szyszko M.: Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań// STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA. -Vol. 3., iss. 5 (2015), s.82-103
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 108 times
Recommended for you
Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym
- A. Landowska,
- M. Wróbel,
- I. Ruta-Sominka
- + 1 authors