Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań

Abstract

Jednym ze sposobów efektywnego nauczania polityki pieniężnej na studiach wyższych jest wykorzystanie studium przypadku. W artykule zaproponowano kilka przykładowych, możliwych do realizacji na ćwiczeniach, zadań opartych na tej metodzie. Te ćwiczenia nastawione są na pracę zespołową. Uczą samodzielnego wyciągania wniosków oraz obrazują związki przyczynowo-skutkowe niezbędne do pełnego zrozumienia materiału. Dodatkowo nabyte przez uczniów umiejętności stanowią przyczynek do lepszego zrozumienia źródeł i dokumentów o podłożu analitycznym (w szerokim rozumieniu: dokumentów zawierających analizy modelowane, ale również dane, schematy, wykresy, komentarze) na dalszym etapie nauki oraz szybszego rozwoju kompetencji zawodowych

Authors (2)

Cite as

Full text

download paper
downloaded 16 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA no. 3, edition 5, pages 82 - 103,
ISSN: 2300-5254
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Tura K., Szyszko M.: Nauczanie polityki pieniężnej na studiach wyższych - przykłady rozwiązań// STUDIA OECONOMICA POSNANIENSIA. -Vol. 3., iss. 5 (2015), s.82-103
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 108 times

Recommended for you

Meta Tags