Paradoks rozwoju przez innowacje produktowe - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Paradoks rozwoju przez innowacje produktowe

Abstract

Rozwój przez innowacje, stanowi paradygmat rozwoju we współczesnej gospodarce. Celem artykułu jest wskazanie paradoksu, iż rozwój ten zachodzi głównie na drodze wzrostu kompetencji organizacji oraz know-how, a nie poprzez dodatkowe wpływy ze sprzedaży osiągnięte w wyniku wdrożenia innowacji, co stanowi, z założenia, paradygmat tego procesu. Artykuł ma charakter teoretycznych rozważań na bazie wnioskowania z istniejących badań. Autorzy wskazują, iż wdrożenie innowacji można traktować jako wyjątkowo kosztowną formę szkoleń wewnętrznych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 58 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU edition 422, pages 257 - 264,
ISSN: 1899-3192
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Drozd R., Kucharska W.: Paradoks rozwoju przez innowacje produktowe// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., iss. 422 (2016), s.257-264
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 128 times

Recommended for you

Meta Tags