Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych.

Abstract

W pracy przedstawiono krótką charakterystykę przedsiębiorstw handlowych definicje i przykładowe podziały. Szczególną uwagę poświecono przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz ich roli we współczesnej gospodarce.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Problemy zarządzania. strony 49 - 58
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Miłoszewska-Podrażka E.: Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych.// Problemy zarządzania./ ed. A.Tubielewicz. Gdańsk: : Kat. Zarz. i Tech. Inform. Wydz.Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2003, s.49-58
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 92 times

Recommended for you

Meta Tags