Abstract
W pracy przedstawiono krótką charakterystykę przedsiębiorstw handlowych definicje i przykładowe podziały. Szczególną uwagę poświecono przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz ich roli we współczesnej gospodarce.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Problemy zarządzania. strony 49 - 58
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Miłoszewska-Podrażka E.: Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych.// Problemy zarządzania./ ed. A.Tubielewicz. Gdańsk: : Kat. Zarz. i Tech. Inform. Wydz.Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2003, s.49-58
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 92 times