Abstrakt
W pracy przedstawiono krótką charakterystykę przedsiębiorstw handlowych definicje i przykładowe podziały. Szczególną uwagę poświecono przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz ich roli we współczesnej gospodarce.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Problemy zarządzania. strony 49 - 58
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Miłoszewska-Podrażka E.: Pojęcie i klasyfikacja współczesnych przedsiębiorstw handlowych.// Problemy zarządzania./ ed. A.Tubielewicz. Gdańsk: : Kat. Zarz. i Tech. Inform. Wydz.Zarz. i Ekon. P. Gdań, 2003, s.49-58
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 92 razy