Porównanie algorytmów sterowania silnikiem IPMSM przy ograniczonym napięciu zasilania pod kątem zastosowania w samochodach elektrycznych
Abstract
W referacie porównano trzy algorytmy sterowania momentem silnika IPMSM (ang. Interior Permanent Magnet Synchronous Motor) dostosowane do pracy w strefie ograniczonego napięcia wyjściowego falownika, w tym algorytm zaproponowany przez autorów. Rozważane algorytmy zamodelowano w programie Simulink i wyznaczono dla nich wybrane parametry statyczne i dynamiczne napędu. Kryteria porównawcze wybrano mając na uwadze zastosowanie algorytmów w napędzie bezpośrednim pojazdu elektrycznego.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
3
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 115 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15199/48.2016.12.66
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Przegląd Elektrotechniczny
pages 260 - 264,
ISSN: 0033-2097 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Cisek M., Jarzębowicz L.: Porównanie algorytmów sterowania silnikiem IPMSM przy ograniczonym napięciu zasilania pod kątem zastosowania w samochodach elektrycznych// Przegląd Elektrotechniczny. -., nr. 12 (2016), s.260-264
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15199/48.2016.12.66
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 131 times