Abstract
Ładowanie nocne (OverNight Charging) oraz szybkie ładowanie (Oportunity Charging) to obecnie dwa najbardziej popularne systemy ładowania autobusów elektrycznych. Pomimo uruchomienia wielu próbnych instalacji, żaden z tych dwóch systemów nie zyskał jednoznacznej aprobaty użytkowników. Alternatywą jest ładowanie pojazdów w ruchu, tzw. In Motion Charging, w które stanowi połączenie zalet komunikacji trolejbusowej oraz autobusu elektrycznego: głównym źródłem zasilania są baterie trakcyjnej, jednak ładowanie odbywa się w ruchu bez konieczności zatrzymywania pojazdu.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 22 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
pages 18 - 24,
ISSN: 1509-5878 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Bartłomiejczyk M.: Praktyczna aplikacja In Motion Charging w Gdyni: trolejbusy w obsłudze linii autobusowych// Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe. -., nr. 9 (2016), s.18-24
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 203 times