Programy lojalnościowe jako narzędzie tworzenia i kształtowania relacji z klientami na przykładzie wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis
Abstract
W opracowaniu poruszono problem stosowania programów lojalnościowych w kontekście tworzenia trwałych relacji z klientami. We wstępie zdefiniowano pojęcie programów lojalnościowych i omówiono ich cele. W pierwszej części omówiono teoretyczne podstawy tego zagadnienia niezbędne do późniejszej analizy programów. Dokonano prezentacji najczęściej stosowanych rodzajów programów. Następnie omówiono poziomy budowy programu lojalnościowego i jego elementy składowe. W rozdziale drugim zaprezentowano wybrane programy stosowane przez Grupę Hotelową Orbis. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Ostatni rozdział stanowi analiza rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. Opracowanie kończy próba oceny rozpatrywanych programów.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie przedsiębiorstwem : monografia strony 29 - 37
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Programy lojalnościowe jako narzędzie tworzenia i kształtowania relacji z klientami na przykładzie wybranych programów Grupy Hotelowej Orbis// Zarządzanie przedsiębiorstwem : monografia/ ed. redakcja Eulalia Skawińska. Poznań: Instytut Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, 2007, s.29-37
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 176 times