Abstract
Artykuł przedstawia propozycje metod nauczania języka obcego (hiszpańskiego) specjalistycznego dla studentów architektury oparte na założeniach współczesnej andragogiki. Punktem wyjścia dla opracowania działań nazwanych przez autorkę ''projektami otwartymi'' jest humanistyczny model nauczania dorosłych opracowany przez M.S. Knowlesa.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Rola akademickich ośrodków nauczania języków obcych i języka polskiego w tworzeniu europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego strony 131 - 136
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Jurkiewicz-Sękiewicz E.: Propozycje form nauczania języka specjalistycznego na lektoratach dla studentów architektury// Rola akademickich ośrodków nauczania języków obcych i języka polskiego w tworzeniu europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego/ ed. red. nauk. R. Kuźmińska. Wrocław: Ofic. Wydaw. Politech. Wroc., 2007, s.131-136
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 93 times