Abstrakt
Artykuł przedstawia propozycje metod nauczania języka obcego (hiszpańskiego) specjalistycznego dla studentów architektury oparte na założeniach współczesnej andragogiki. Punktem wyjścia dla opracowania działań nazwanych przez autorkę ''projektami otwartymi'' jest humanistyczny model nauczania dorosłych opracowany przez M.S. Knowlesa.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Rola akademickich ośrodków nauczania języków obcych i języka polskiego w tworzeniu europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego strony 131 - 136
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Jurkiewicz-Sękiewicz E.: Propozycje form nauczania języka specjalistycznego na lektoratach dla studentów architektury// Rola akademickich ośrodków nauczania języków obcych i języka polskiego w tworzeniu europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego/ ed. red. nauk. R. Kuźmińska. Wrocław: Ofic. Wydaw. Politech. Wroc., 2007, s.131-136
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 93 razy