Abstract
W artykule przedstawiono analizę stopnia wykorzystania hamowania odzyskowego w gdyńskiej komunikacji trolejbusowej. Głównym przedmiotem jest wpływ struktury przestrzennej układu zasilania na efektywność rekuperacji. Wskazano na kluczowe znaczenie topologii układu zasilania na energochłonność transportu.
Authors (2)
Cite as
export:
Loading...
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Logistyka
pages 1726 - 1734,
ISSN: 1231-5478 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Bartłomiejczyk M., Połom M.: Przestrzenne aspekty efektywności hamowania odzyskowego w komunikacji trolejbusowej// Logistyka. -., nr. 6 (2014), s.1726-1734
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times