Abstrakt
W artykule przedstawiono analizę stopnia wykorzystania hamowania odzyskowego w gdyńskiej komunikacji trolejbusowej. Głównym przedmiotem jest wpływ struktury przestrzennej układu zasilania na efektywność rekuperacji. Wskazano na kluczowe znaczenie topologii układu zasilania na energochłonność transportu.
Autorzy (2)
Cytuj jako
eksportuj:
Trwa wczytywanie...
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Logistyka
strony 1726 - 1734,
ISSN: 1231-5478 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Bartłomiejczyk M., Połom M.: Przestrzenne aspekty efektywności hamowania odzyskowego w komunikacji trolejbusowej// Logistyka. -., nr. 6 (2014), s.1726-1734
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 85 razy