Abstract
Praca jest analizą podstawowych, najczęściej popełnianych błędów, w procesie kreowania tożsamości wizualnej przez uczelnie polskie. Praca jednocześnie podkreśla rangę umiejętnie wykreowanej i stosowanej tożsamości wizualnej jako jednego z elementów public relations.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku strony 261 - 267
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2003
- Bibliographic description:
- Hope E.: Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej// Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku/ ed. D. Tworzydło Rzeszów: Wyższ. Szk. Inform. i Zarz., 2003, s.261-267
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 148 times