Abstrakt
Praca jest analizą podstawowych, najczęściej popełnianych błędów, w procesie kreowania tożsamości wizualnej przez uczelnie polskie. Praca jednocześnie podkreśla rangę umiejętnie wykreowanej i stosowanej tożsamości wizualnej jako jednego z elementów public relations.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku strony 261 - 267
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Hope E.: Public relations uczelni: kreowanie tożsamości wizualnej// Materiały z II Kongresu. PR. Public Relations. Rzeszów, 23-25 kwietnia, 2003 roku/ ed. D. Tworzydło Rzeszów: Wyższ. Szk. Inform. i Zarz., 2003, s.261-267
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 148 razy