Quick Response code w komunikacji marketingowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Quick Response code w komunikacji marketingowej

Abstract

Podstawą efektywnego prowadzenia firmy jest wymiana różnego rodzaju informacji z klientami, partnerami i dostawcami. Mnogość dostępnych mediów, różny stopień trudności ich wykorzystania oraz różna moc sprawcza i prawna prowadzonej za ich pośrednictwem komunikacji powodują, że współczesnym przedsiębiorstwom coraz trudniej jest panować nad skutecznym dostarczaniem i odbieraniem informacji. Wydaje się, że panaceum na te problemy może okazać się połączenie działań tradycyjnych z QR code oraz z marketingiem mobilnym

Cite as

Full text

download paper
downloaded 53 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 34 - 43,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Brzozowska-Woś M.: Quick Response code w komunikacji marketingowej// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 88 (2012), s.34-43
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 123 times

Recommended for you

Meta Tags