Abstract
W niniejszym artykule przedstawiono, jaką drogę przeszły polskie portale z wysoce niedochodowych przedsiębiorstw, do przedsiebiorstw generujących zysk, a jednocześnie jak zmieniła sie oferta poszczególnych portali w zakresie udostępniania informacji i wiedzy oraz świadczenia innych usług.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 26 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRZEGLĄD ORGANIZACJI
pages 39 - 42,
ISSN: 0137-7221 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Wirkus M., Wilczewski S.: Rozwój portali internetowych w Polsce jako ogólnodostępnej bazy informacji i wiedzy// PRZEGLĄD ORGANIZACJI. -., nr. nr 6 = 797 (2006), s.39-42
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 134 times