Rzeczywistość rozszerzona – potencjał w kształceniu (przyszłych) pomorskich inżynierów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Rzeczywistość rozszerzona – potencjał w kształceniu (przyszłych) pomorskich inżynierów

Abstract

Edukacja młodzieży w zakresie nauk eksperymentalnych – takich jak chemia i fizyka – stanowi obecnie w obliczu ograniczeń zaplecza dydaktycznego w szkołach ogromne wyzwanie. Placówki edukacyjne nie posiadają często odpowiednich laboratoriów, lecz dysponują pracowniami komputerowymi. W ramach Projektu EDUAR, współfinansowanego przez NCBiR, przeprowadzono badania w 20 szkołach – po 10 z obszarów wiejskich i miejskich, podczas których analizie poddano możliwość zastosowania technologii AR do prezentacji treści fizy- kochemicznych. Uzyskane wyniki pozwalają stwierdzić, że ta technologia edukacyjna jest dobrze odbierana przez uczniów, wysoko oceniany jest jej potencjał dydaktyczny, przez co może mieć pozytywny wpływ nie tylko na proces nauczania, ale i efektywność kształcenia w obrębie nauk przyrodniczych.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 32 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej pages 29 - 42,
ISSN:
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Mietlarek-Kropidłowska A.: Rzeczywistość rozszerzona – potencjał w kształceniu (przyszłych) pomorskich inżynierów// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(9) (2015), s.29-42
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 116 times

Recommended for you

Meta Tags