Abstract
Edukacja młodzieży w zakresie nauk eksperymentalnych – takich jak chemia i fizyka – stanowi obecnie w obliczu ograniczeń zaplecza dydaktycznego w szkołach ogromne wyzwanie. Placówki edukacyjne nie posiadają często odpowiednich laboratoriów, lecz dysponują pracowniami komputerowymi. W ramach Projektu EDUAR, współfinansowanego przez NCBiR, przeprowadzono badania w 20 szkołach – po 10 z obszarów wiejskich i miejskich, podczas których analizie poddano możliwość zastosowania technologii AR do prezentacji treści fizy- kochemicznych. Uzyskane wyniki pozwalają stwierdzić, że ta technologia edukacyjna jest dobrze odbierana przez uczniów, wysoko oceniany jest jej potencjał dydaktyczny, przez co może mieć pozytywny wpływ nie tylko na proces nauczania, ale i efektywność kształcenia w obrębie nauk przyrodniczych.
Author (1)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej
pages 29 - 42,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Mietlarek-Kropidłowska A.: Rzeczywistość rozszerzona – potencjał w kształceniu (przyszłych) pomorskich inżynierów// EduAkcja. Magazyn Edukacji Elektronicznej. -., nr. 1(9) (2015), s.29-42
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 116 times