Abstract
Zmiany, jakie zaszły na rynku usług edukacji wyższej, pomimo wielu barier i trudności, skłaniają uczelnie do zastosowania metod zarządzania zaczerpniętych ze świata biznesu, w tym między innymi marketingu. Dobranie odpowiednich narzędzi marketingowych dla uczelni wymaga rozpoznania specyfiki usług przez nie oferowanych. Zdaniem Autorki usługa edukacji wyższej należy do grupy usług określanych mianem profesjonalnych, stąd też koncepcja stosowanych działań powinna wyrastać tu przede wszystkim z obszaru marketingu usług profesjonalnych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Nowe trendy w marketingu strony 7 - 13
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2006
- Bibliographic description:
- Drapińska A.: Specyfika usługi edukacyjnej szkoły wyższej w kontekście marketingowym// Nowe trendy w marketingu/ ed. pod red. nauk. Marianny Daszkowskiej ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Kated. Marketingu WZiE PG, 2006, s.7-13
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 121 times