Specyfika usługi edukacyjnej szkoły wyższej w kontekście marketingowym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Specyfika usługi edukacyjnej szkoły wyższej w kontekście marketingowym

Abstract

Zmiany, jakie zaszły na rynku usług edukacji wyższej, pomimo wielu barier i trudności, skłaniają uczelnie do zastosowania metod zarządzania zaczerpniętych ze świata biznesu, w tym między innymi marketingu. Dobranie odpowiednich narzędzi marketingowych dla uczelni wymaga rozpoznania specyfiki usług przez nie oferowanych. Zdaniem Autorki usługa edukacji wyższej należy do grupy usług określanych mianem profesjonalnych, stąd też koncepcja stosowanych działań powinna wyrastać tu przede wszystkim z obszaru marketingu usług profesjonalnych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Nowe trendy w marketingu strony 7 - 13
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Drapińska A.: Specyfika usługi edukacyjnej szkoły wyższej w kontekście marketingowym// Nowe trendy w marketingu/ ed. pod red. nauk. Marianny Daszkowskiej ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Kated. Marketingu WZiE PG, 2006, s.7-13
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags