Społeczna odpowiedzialność firm jako narzedzie kreowania wizerunku - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Społeczna odpowiedzialność firm jako narzedzie kreowania wizerunku

Abstract

Rozdział ''Społeczna odpowqiedzialność firm jako narzedzie kreowania wizerunku'' pokazuje istotę działań CSR, analizuje sposób realizacji programów w firmach, zwraca uwagę na wynaturzenia tych realizacji, traktujących CSR jako narzędzie kreowania wizerunku.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie - etyka - człowiek : odpowiedzialność i humanizacja w procesach gospodarowania i zarządzania strony 0 - 0
Language:
Polish
Publication year:
2006
Bibliographic description:
Hope E.: Społeczna odpowiedzialność firm jako narzedzie kreowania wizerunku// Zarządzanie - etyka - człowiek : odpowiedzialność i humanizacja w procesach gospodarowania i zarządzania/ ed. red. nauk. Janina Kubka ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Gdańsk: Zakład Nauk Filoficznych. WZiE PG, 2006, s.0-0
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 144 times

Recommended for you

Meta Tags