Abstract
" Standardy przedstawiają wartości i pryncypia uzasadniające konieczność dokonywania odpowiednich wyborów. Public relations ma godzić interesy zleceniodawców, przedstawicieli mediów i różnych grup społeczeństwa, a przy tym pozostawać w zgodzie z normami etycznymi i odwoływać się do takich wartości jak szacunek, godność, rzetelność, uczciwość, prawda, wiarygodność, niezależność, lojalność i zaufanie. Opracowanie "Standardów profesjonalnego Public Relations" zostało przygotowane przez społeczny zespół ekspertów - autorzy dokumentu, w przekonaniu, że profesjonalizm i etyka są ze sobą nierozerwalnie połączone -zwłaszcza w dziedzinach, które - jak PR, wpływają na kondycję społeczeństwa."
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Standardy Profesjonalnego Public Relations strony 19 - 36
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2020
- Bibliographic description:
- Barlik J., Hope E., Olędzki J., Wojcik K.: Standardy Profesjonalnego Public Relations// / Wydawnistow Naukowe Uniwersytetu Kardynałą S. Wyszyńskiego: , 2020, s.19-36
- Sources of funding:
-
- Wydział Dziennikarstwa , Informacji Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego,Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 335 times