Abstract
Zderzenia boczne i tylne należą do najczęściej wystepujących wypadków na drogach krajowych w Polsce. Najwięcej takich zderzeń jest na skrzyżowaniach i na odcinkach prostych. W artykule opisano strategię ograniczenia tego typu zdarzeń, poprzez różnego typu działania, jak na przykład: ograniczanie dostępności, zmniejszanie kolizyjności na skrzyżowaniach, monitorowanie skrzyżowań.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Drogownictwo
no. R. 64,
pages 158 - 167,
ISSN: 0012-6357 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2009
- Bibliographic description:
- Jamroz K., Michalski L.: Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych// Drogownictwo. -Vol. R. 64., nr. nr 4-5 (2009), s.158-167
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 82 times