Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych

Abstract

Zderzenia boczne i tylne należą do najczęściej wystepujących wypadków na drogach krajowych w Polsce. Najwięcej takich zderzeń jest na skrzyżowaniach i na odcinkach prostych. W artykule opisano strategię ograniczenia tego typu zdarzeń, poprzez różnego typu działania, jak na przykład: ograniczanie dostępności, zmniejszanie kolizyjności na skrzyżowaniach, monitorowanie skrzyżowań.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Drogownictwo no. R. 64, pages 158 - 167,
ISSN: 0012-6357
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Jamroz K., Michalski L.: Strategia redukcji liczby i skutków zderzeń bocznych i tylnych na drogach krajowych// Drogownictwo. -Vol. R. 64., nr. nr 4-5 (2009), s.158-167
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 82 times

Recommended for you

Meta Tags