Abstract
Innowacyjność, relacje, współpraca i wiedza stanowią kluczowe czynniki determinujące przewagę konkurencyjną w gospodarce sie- ciowej [Tapscott 1999; Perechuda 2007; Mazurek 2012]. Celem artykułu jest wskazanie elementów wpływających na sukces procesu identyfikacji, a następnie wdrożenia nowych produktów na podstawie zidentyfikowanych powyżej determinant. Autorzy wskazują, iż nie każda innowacja jest źródłem wartości, podają definicję tzw. innowacji wartościowej. Artykuł ma charakter teoretycznych rozwa- żań nad istotą skutecznych wdrożeń innowacji. Opracowany przez autorów schemat procesu zarządzania innowacyjnością ze względu na dedykowaną sieć wartości wskazuje na kluczową rolę strategii innowacji w skutecznym jej wdrażaniu, co stanowi główną tezę artykułu Autorzy wskazują również na metodę zarządzania projektami jako skuteczny sposób operacyjnego wdrażania zmian.
Citations
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Authors (2)
Cite as
Full text
- Publication version
- Accepted or Published Version
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15611/mf.2016.2.04
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Management Forum
no. 4,
pages 24 - 28,
ISSN: - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Drozd R., Kucharska W.: Strategiczne i operacyjne uwarunkowania wdrożeń innowacji w kontekście gospodarki sieciowej// Management Forum. -Vol. 4., iss. 2 (2016), s.24-28
- DOI:
- Digital Object Identifier (open in new tab) 10.15611/mf.2016.2.04
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 143 times