Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych
Abstract
Rozdział przedstawia wybrane ramy teoretyczne strategii internacjonalizacji MSP oraz wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych z ich wykorzystaniem. Mimo, że wyniki badań prowadzą do różnych wniosków, to niemal wszystkie wskazują na przyspieszoną adaptację MSP do działania w warunkach globalizacji, polegającą min. na dywersyfikacji wykorzystywanych przez nie strategii.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. strony 34 - 38
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Daszkiewicz N.: Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych// Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego./ Warszawa: Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle, 2007, s.34-38
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 85 times
Recommended for you
Strategia rozwoju transportu w obszarze metropolitalnym
- K. Jamroz,
- R. Okraszewska,
- K. Birr
- + 3 authors
2017