Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych
Abstrakt
Rozdział przedstawia wybrane ramy teoretyczne strategii internacjonalizacji MSP oraz wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych z ich wykorzystaniem. Mimo, że wyniki badań prowadzą do różnych wniosków, to niemal wszystkie wskazują na przyspieszoną adaptację MSP do działania w warunkach globalizacji, polegającą min. na dywersyfikacji wykorzystywanych przez nie strategii.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. strony 34 - 38
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Daszkiewicz N.: Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych// Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego./ Warszawa: Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle, 2007, s.34-38
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 86 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Strategia rozwoju transportu w obszarze metropolitalnym
- K. Jamroz,
- R. Okraszewska,
- K. Birr
- + 3 autorów
2017