Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych

Abstrakt

Rozdział przedstawia wybrane ramy teoretyczne strategii internacjonalizacji MSP oraz wnioski z badań empirycznych przeprowadzonych z ich wykorzystaniem. Mimo, że wyniki badań prowadzą do różnych wniosków, to niemal wszystkie wskazują na przyspieszoną adaptację MSP do działania w warunkach globalizacji, polegającą min. na dywersyfikacji wykorzystywanych przez nie strategii.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. strony 34 - 38
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Daszkiewicz N.: Strategie internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw w teorii i w świetle badań empirycznych// Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw, MIKROFIRMA 2007, Szczecin, 14-17 maja 2007 : III ogólnopolska konferencja naukowa / org. Katedra Finansów Przedsiębiorstwa Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego./ Warszawa: Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle, 2007, s.34-38
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 86 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi