Abstract
Od sposobu zorganizowania przedsiębiorstwa hotelarskiego, czego podstawę stanowi właściwie opracowana struktura organizacyjna, zależy skuteczność i efektywność podejmowanych działań. Ma to również wpływ na realizację celów stawianych przed marketingiem relacji. Decyduje o możliwości stworzenia trwałych relacji z klientem - gościem hotelowym.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia strony 67 - 79
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa hotelarskiego a realizacja celów marketingu relacji// Nowe trendy w marketingu dla menedżerów : monografia/ ed. pod redakcją naukową: Bogumiła Czerwińskiego; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Katedra Marketingu. Gdańsk: Katedra Marketingu WZiE PG, 2008, s.67-79
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 158 times