Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty Kompleksowego Zarządzania Jakością. Omówiono podstawowe cechy takie jak orientacja na klienta, ciągłe doskonalenie, a także powszechne uczestnictwo.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2012
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: TQM - Kompleksowe Zarządzanie Jakością w doskonaleniu przedsiębiorstw// Stal : Metale&Nowe Technologie.. -., nr. nr 5-6 (2012), s.162-163
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 132 times
Recommended for you
Rozwój technologii wytwarzania szerokopasmowych kabli telekomunikacyjnych
- Z. Biczkowski,
- C. Jaworski,
- W. Mokański
- + 3 authors
2002