Abstract
W artykule autorki przedstawiają koncepcję tutoringu akademickiego. Ostatnie lata przyniosły wzmożone zainteresowanie nowymi formami pracy z uczniem. Wielu specjalistów z zakresu edukacji twierdzi, że osiąganie wysokich rezultatów jest możliwe, ale wymaga zindywidualizowanej pracy z drugą osobą. Tutoring wpisuje się właśnie w ten nurt zindywidualizowanej pracy i relacji mistrz - student.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach
- Published in:
-
Pismo PG
pages 32 - 35,
ISSN: 1429-4494 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2023
- Bibliographic description:
- Sobiechowska-Ziegert A., Kubiszewska K.: Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens// Pismo PG -, (2023), s.32-35
- Sources of funding:
-
- Free publication
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 97 times