Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens

Abstract

W artykule autorki przedstawiają koncepcję tutoringu akademickiego. Ostatnie lata przyniosły wzmożone zainteresowanie nowymi formami pracy z uczniem. Wielu specjalistów z zakresu edukacji twierdzi, że osiąganie wysokich rezultatów jest możliwe, ale wymaga zindywidualizowanej pracy z drugą osobą. Tutoring wpisuje się właśnie w ten nurt zindywidualizowanej pracy i relacji mistrz - student.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach
Published in:
Pismo PG pages 32 - 35,
ISSN: 1429-4494
Language:
Polish
Publication year:
2023
Bibliographic description:
Sobiechowska-Ziegert A., Kubiszewska K.: Tutoring - dlaczego edukacja spersonalizowana ma sens// Pismo PG -, (2023), s.32-35
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 97 times

Recommended for you

Meta Tags