Abstract
Celem artykułu jest ocena przydatności wdrożenia systemów chatter-bot, czyli tzw. wirtualnych konsultantów - systemów informatycznych, które potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym. Przedstawiono główne czynniki wpływające na funkcjonalność systemu, analizę kosztów wdrożenia i efektywności inwestycji oraz przykłady komercyjnych zastosowań.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Electronic Commerce = Teoria i zastosowania strony 61 - 68
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Buczkowski J., Forkiewicz M.: Wdrożenia komercyjne chatter-botów// Electronic Commerce = Teoria i zastosowania/ Gdańsk: , 2005, s.61-68
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 89 times